A més d’ocupar-se de la direcció del seu negoci, Antoni Amatller va saber trobar temps per cultivar altres activitats. Esdevingué un apassionat de la fotografia i, al costat de Pau Audouard fou membre fundador de la Sociedad Fotográfica Española (1891); ambdós formaren part de la primera junta de la nova entitat, Audouard com a president i Amatller com a vice-president. Participà habitualment en certàmens no solament nacionals, sinó també internacionals, com ho demostren les seves medalles de la Society of Amateur Photographers of New York (1894) o de l’Association Belge de Photographie.

l'Hospitalet del Llobregat - mariscadors

nenes a la platja